Z kodem WIOSNA rabat -20% na wszystko! Do końca promocji: 

Zwroty i reklamacje

Szanowne Klientki i Klienci,

Kupując w sklepie FuegoButik.pl zgodnie z obowiązującym prawem macie 14 dni na dokonanie zwrotu zakupionego towaru.

W celu dokonania zwrotu, należy kolejno:

1) Zgłosić chęć dokonania zwrotu mailowo na adres: shop@fuegobutik.pl

2) Pobrać i wypełnić formularz zwrotu towaru. Formularz można pobrać stąd: https://formularzzwrotu

Pamiętaj o uzupełnieniu swojego numeru konta bankowego, także w przypadku zakupu poprzez PayPo.

3) Spakować produkt i dołączyć do paczki wypełniony formularz zwrotu oraz paragon. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być nowy oraz nie posiadać śladów użytkowania.

4) Zwrot nadaj na adres:

Artur Dębski - butik odzieżowy

ul. Pabianicka 74/lok. 7, 95-030 Rzgów, tel. 796 730 315

lub

do Paczkomatu InPost LOD20A, ul. Kurczaki 57, Łódź 93-331, tel. 796 730 315, shop@fuegobutik.pl

Zwroty nadane na jakikolwiek inny adres nie zostaną odebrane.

5) Wygodne zwroty - zwróć nietrafione zakupy w prosty i bezproblemowy sposób, korzystając z intuicyjnego formularza:

 

 

 

Na rozpatrzenie i realizację zwrotu środków mamy 14 dni od odebrania paczki, jednak zazwyczaj trwa to 1-2 dni robocze od odebrania przez nas paczki ze zwrotem.

Bardzo prosimy - dołączajcie do paczek formularze zwrotów, ponieważ bez nich często nie wiemy od kogo pochodzi dana paczka. Brak formularza bądź danych kontaktowych, a także brak zgłoszenia zwrotu mailem znacznie utrudnia i wydłuża proces zwrotu, lub nawet może skutkować niezrealizowaniem zwrotu środków. Nie wiemy wtedy, od kogo pochodzi dany produkt i komu zwrócić pieniądze. Prosimy również o schludne pakowanie produktów.

W przypadku, kiedy zwrócony towar nosi znaki użytkowania (urwane metki papierowe jeśli takowe były, poplamienie kosmetykami przez nieostrożne przymierzanie, rozdarcia, zaciągnięcia, urwane guziki, mocny zapach papierosów bądź perfum itp) zwrot nie zostanie przyjęty, ponieważ produkt nie będzie nadawał się do dalszej sprzedaży.

 

Jeśli masz kłopot z nadaniem zwrotu - skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 796 730 315, pomożemy.

 

W przypadku, kiedy zakupiony przez Ciebie towar okaże się z jakiegoś powodu wadliwy bądź fabrycznie uszkodzony - skontaktuj się z nami, najlepiej drogą mailową na adres shop@fuegobutik.pl. Wyślij nam maila ze swoimi danymi, numerem zamówienia i opisem problemu. Mile widziane również zdjęcie wady. Rozpoczniemy wtedy procedurę reklamacyjną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@fuegobutik.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Pabianicka 74 lok. 7, 95-030 Rzgów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: shop@fuegobutik.pl lub drogą pocztową na adres ul. Sąsiedzka 72/15, 93-330 Łódź.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl